čtvrtek 8. května 2014

Květáková pizza

Myslím že o ní slyšel snad každý. :) Je velkým hitem všech "zdravých" blogů. A já se přidám, protože si myslím, že si to zaslouží. :) Pokud vás ale náhodou vlna květákových pizz minula, představuji vám asi nejzdravější pizzu,co jste kdy viděli. Bez mouky, soli, kynutí. Pouze květák, sýr a vejce! :) Milovníci pizzy a zapřísáhlí dietáři, či lidé, co prostě jí zdravě si jistě příjdou na své. :)

Ingredience:

Těsto:

2 hrnky květáku
1/2 hrnku mozzarely
1/4 hrnku eidamu (30%)
1 vejce
oregano, bazalka (nejlépe čerstvé :)

Přízdoba:

rajčatový protlak (100% rajčat)
kuřecí maso
šunka s vysokým podílem masa (dala jsem 1,5 plátku moravské šunky z Lidlu)
1/2 rajčete
1/4 papriky
1/2 cibule
eidam
bazalka, oregano


Postup: 

Květák jsem si uvařila na páře, pak jsem jej rozmačkala šťouchadlem na brambory a přidala sýry nastrouhané na jemném struhadle. Promíchala jsem a přidala vejce. Pak jsem to všechno spolu s čerstvým oreganem a bazalkou umixovala. (Nesolila jsem, stačilo mi že to trošku osolil eidam, ale klidně sůl přidejte).
Dala jsem do trouby na 180° a pekla 20-25 minut (Kontrolujte! každá trouba je jiná..)

Pak jsem vytáhla, pomazala rajčatovým protlakem, pokladla šunkou, přidala jsem rajče, papriku, cibuli a maso a posypala sýrem. Poté jsem vrátila asi na 10 minut do trouby, aby se sýr roztopil. Hotovo! :)
Záleží na vaší fantazii, co si do pizzy přidáte. Já mám příště v plánu tuňáka s kukuřicí, rajčaty a cibulí! :) (Možná přidám i vejce :)
Dobrou chuť! :)



1 komentář:

  1. Osobně jsem zkusil a musím říct že nic moc :(, prostě mouku nahradit nelze a tahle parodie vážně nebyla moc chutná.

    OdpovědětVymazat