pondělí 24. března 2014

Cottage placičky s kuřecí směsí

Cottage placičky s kuřecí směsí

Musím se s vámi podělit o recept mé dnešní večeře. :) Chutnal výborně a je nabitý bílkovinami. :) Dost jsem se inspirovala u (mého asi největšího vzoru) Monči zde.
Nezbývá než doporučit, abyste vyzkoušeli. :)

Ingredience (2 porce):

Placičky:

100g cottage sýru (4%)
20ml podmáslí
20ml vody
30g celozrnné mouky
20g ovesných vloček pomletých "na prach"
2 bílky
pepř
sladká paprika
olivový olej

Kuřecí směs:

2 plátky kuřecího masa
150g lahůdkové mražené zeleninové směsi (mrkev, hrášek, kukuřice, fazolkové lusky a květák)
100g bílého jogurtu
cibule
citronová šťáva
sůl
kari

Postup:

Všechny suroviny na placičky jsem si smíchala. Pokud máte radši placičky bez hrudek, rozmixujte. Poté jsem na kapce olivového oleje smažila maličké lívanečky na středním ohni. 
Poté jsem si na pánvi osmahla cibulku a po chvilce přidala kuřecí maso. Posypala jsem kari a solí a zakápla citronovou šťávou, která směsidodala zajímavou chuť. Když bylo maso hotové, přidala jsem zeleninu, chvilku orestovala a nakonec promíchala s jogurtem. Můžete přizdobit například lněnými semínky jako já. 
Dobrou chuť :)

TIP! 
Pokud extrémně lpíte na bílkovinách, nahraďte část mouky proteinem (ovšem, pouze pokud máte neochucený). Vytvoříte tak bílkovinovou bombu. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat