čtvrtek 27. března 2014

Jarní těstovinový salát

Jarní těstovinový salát

Tak tohle zvládne opravdu každý. :) Je to fakt rychlovka a navíc díky tomu, že zeleninu jsem nijak tepelně neupravila i super zdravé a plné vitamínů! :) Byl to zas takový spontánní nápad, ale myslím, že výsledek stojí za to.

Ingredience (2 porce):

130g celozrnných (žitných) těstovin
100g bílého jogurtu (2,5%, maximálně 3% tuku)50g bryndzy
90g ředkviček
20g baby čerstvého špenátu
5g slunečnicových semínek
sůl, pepř

Postup:

Dala jsem si vařit těstoviny a mezitím si nakrájela ředkvičky na kolečka a špenát na proužky. Pak jsem si do mikrovlnky asi na 20 sekund bryndzu a poté k ní přidala jogurt a pořádně promíchala. Hotové těstoviny jsem smíchala s ředkvičkami, špenátem a bryndzovo-jogurtovou kašičkou. Trošku osolila a opepřila a na nakonec jsem ozdobila slunečnicovými semínky.
Dobrou chuť. :)


Výživové hodnoty (1 porce):
Energie: 345kcal/1449kJ
Bílkoviny: 20,3g
Sacharidy: 52g
Tuky: 10,3g
Vláknina: 1g

2 komentáře:

  1. Už mi docházeli nápady, co si udělat do školy na oběd...No, na zítřek už mám jasno :D Díky za recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že to někoho inspiruje. :) Snad bude chutnat. :)

    OdpovědětVymazat