neděle 23. března 2014

Ovesné minikoláčky

Ovesné minikoláčky

Tak tohle je naprosto parádní recept. Jednoduchý, rychlý, zdravý a to nejlepší? potřebujete pouze 3 ingredience!!! Plus teda něco nahoru na dozdobení. :)
Je to převzato od Adenike, ale vršek jsem si udělala podle svého. Tak teda do toho. :)

Ingredience:

80g ovesných vloček
2 lžíce vody
1 zralý banán
(kakao)
___________________
Cokoli na co máte chuť na ozdobení. 

Já jsem použila:

tvaroh
vanilkový extrakt
skořici
alaburky
mandle
lesní ovoce

Postup:

Rozmačkala jsem banán a smíchala ho s vločkama a vodou. Půlku jsem takhle nechala a do druhé jsem přimíchala kakao. Pak už jen stačí tvarovat malinké placičky s dírkou uprostřed a zdobit dle libosti. :) Doporučuju do těsta přidat skořici, krásně to provoní.







Žádné komentáře:

Okomentovat