neděle 23. března 2014

Snídaňové wafle z podmáslí

Snídaňové wafle

Asi před týdnem se v Lídlu prodával waflovač. No a neudržela jsem se. :D 
Každopádně jsem maximálně spokojená. Je to rychlejší a pohodlnější než se dělat s lívancema. A taky je to příjemná změna. :)

Ingredience:

•50g pohankové celozrnné mouky
•50g pšeničné celozrnné mouky
•50g hladké mouky
•10g másla
•15g margarínu (Rama, Flora..)
•1 vejce
•125ml podmáslí
•125ml jemně perlivé neochucené minerálky (budou více křupavé)
•chemicky neošetřený citron
•1 lžíce třtinového cukru (nebo jiného sladidla, množství dle chuti)
•1 lžička PDP bez fosfátu
•špetka soli
•něco na ozdobení (bílý jogurt, tvaroh, ovovce, ořechy, semínka, ořechová másla, marmeláda..)

Postup:

Máslo jsem si nechala roztopit v kastrůlku. Pak jsem smíchala žloutek s podmáslím, minerálkou a máslem. V druhé míse jsem si smíchala mouky, citronovou kůru, PDP a sůl. Tekutou směs jsem nalila do té sypké a pořádně promíchala. Pak jsem si z bílku ušlehala tuhý sníh (Můžete přidat ještě jeden bílek, samotný se špatně šlehá) a opatrně zamíchala do už připravené směsi. Pak už jsem nalévala do waflovače. Výjde vám to na 3-4 várky.
Dala jsem si to s bílým jogurtem a lesním ovocem. Mooc dobré. :)
Dobrou chuť. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat