pátek 28. března 2014

Proteinová zmrzlina z květáku

Proteinová zmrzlina z květáku

Tak tohle je podle mě naprostá bomba. Můžete si dopřát zmrzku bez jakýchkoliv výčitek a ještě s dobrým pocitem, že děláte něco pro své svaly. Naprosto dokonalé. :) A to nejlepší? Vejdete se do 170kcal na porci!! To záleží ale hlavně na výživových hodnotách proteinu. Další nutriční hodnoty: 30g bílkovin, 10g sacharidů a 1g tuku. :)
Možná se trochu bojíte toho květáku.. Chápu, taky jsem se bála. :D Ale musím říct, že mě to příjemně překvapilo. 
Když můj osmiletý bratr přišel do kuchyně a já zrovna domixovala, zeptal se co dělám. Jen jsem odpověděla že jde o zmrzku, už se k tomu hrnul. Strašně mu chutnala, byl jako sup. :D když jsem mu řekla, že je to z květáku, tak okamžitě ustoupil a tvrdil jak je to hnusné. :D Takže tu jde jen o to podvědomí, že vám přijde nemožné dát si květák místo zmrzliny. :D
Mě osobně to opravdu chutnalo a chystám se s tím v budoucnu více zaexperimentovat. Jde tu podle mě spíš o chuť proteinu než o ten květák.
Tak hodně štěstí a hlavně odvahy. ;)
 

Ingredience:

1 šálek květáku
1/4 šálku čokoládového proteinu
1 PL kakaa
1/2 šálku vody
(tvaroh, ovoce)

Postup:

Alespoň den předem si podusíme nebo připravíme v rýžovači v mikrovlnce květák. Dáme zamrazit.
Zmrzlý květák hodíme do mixéru společně s proteinem, kakaem a vodou (doporučuju část vody nahradit kostkami ledu) a mixujeme asi 4 minuty, aby se směs hezky našlehala. Dala jsem do misky a ozdobila tvarohem a jahodou. Poté můžeme ještě na chvilku dát do mražáku. Já osobně jsem to nějak nevydržela a konzumovala hned, byla to spíš taková studená pěna. Ale kdo by tomu odolal a dokázal čekat než to trošku zmrzne? :P


Žádné komentáře:

Okomentovat