středa 26. března 2014

Zelí na víně s kuřecím plátkem

Zelí na víně s kuřecím plátkem

Tak jsem dneska dostala nápad na další trošku šílenou kombinaci. :D Ale k mému údivu mi opět moc chutnala. :) Myslím že hlavně pro milovníky, kteří marně slintají nad knedlem vepřem zelem, je to moc dobrá náhražka, nebo alespoň připomínka.

Ingredience:

1 plátek kuřecího masa
červené zelí (sterilované)
1/2 větší cibule
červené víno
olivový olej
drcený kmín
rozmarýn
sůl 
pepř

Postup:
První jsem si na kapce olivového oleje osmahla osolené a okořeněné (rozmarýn a pepř) kuřecí maso. Když bylo hotové, dala jsem si ho bokem. 
Na pánev jsem si přidala trošku oleje a osmahla půl na kostičky nakrájené cibule. Po chvilce jsem přidala zelí (množství dle vašeho uvážení) a podlila červeným vínem. Zakápla jsem to citronovou šťávou a přidala jsem drcený kmín. Pak jsem na zelí položila hotové maso a chvilku nechala pod pokličkou aby se chutě promíchaly a maso trošku provonělo a nasáklo chuť zelí. Můžeme podávat, na talíři jsem ještě ozdobila zelí plátky mandlí. :)
Dobrou chuť. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat