sobota 29. března 2014

Tipy na snídaně aneb vařila myšička kašičku

EXTRA SPECIÁL!!!
Tipy na snídaně aneb vařila myšička kašičku

Ovesná chia kaše s ovocem
40g ovesných vloček, 10g chia semínek, 125ml mléka, 125ml vody a kapku vanilkového extraktu jsem si přes noc nechala odmočit. Ráno už jsem ji na mírném ohni prohřála a přidala lžičku medu a ozdobila ovocem.

Ovesná datlovo-banánová kaše
50g ovesných vloček, 125ml mléka, 125ml vody, 1,5-2 datle dát odmočit přes noc.
Ráno už jen přivedeme k varu a přidáme ½ rozmačkaného banánu a případně nějak dozdobíme (já mám mandle).



Rýžová s hrozny a lupínky
25g rýžových vloček, 25g instantní rýžové kaše, 125ml mléka, 125ml vody jsem přivedla k varu a míchala. Až vznikla požadovaná konzistence, osladila jsem, ozdobila jsem troškou bílého jogurtu se skořicí, hroznovým vínem a špaldovými lupínky (Ty jsou naprosto super! Doporučuju vyzkoušet)

Rýžová s ovocem a tvarohem
40g rýžových vloček, 100ml mléka a 100ml vody jsem dala vařit. Když mi vznikla polohustá kaše, bylo hotovo. Osladila jsem lžičkou medu a přidala kapku vanilkového aroma a ozdobila ovocem, tvarohem a kousky mandlí.

Pudingová ovesná s lesním ovocem
40g ovesných vloček, 20g vanilkového pudingového prášku, 125ml mléka a 125ml vody jsem přivedla k varu a za stálého míchání nechala trošku probublat. Pak jsem osladila lžičkou medu a ozdobila trochou rozšlehaného tvarohu a lesní směsí.


Tvarohovo-ovesná s jahodami a alaburkami
40g ovesných vloček, 125ml mléka a 125ml vody jsem chvilku povařila, aby vznikla kaše. Poté jsem přidala asi 70g tvarohu, ovoněla kapkou vanilkového extraktu a osladila lžičkou medu. Pak už jsem jen dozdobila jahodami a alaburkami (Další super surovina, která vám nesmí chybět ve spíži! J Jedná se o pražené sójové boby. Chutí dost připomínají arašídy, jen jsou tvrdší a o něco menší. Ale to nejlepší je, že obsahují o dost méně kalorií a tuku! J)

Kakaová rýžová
40g rýžových vloček, 100ml mléka a 100ml vody jsem povařila, aby vznikla kaše. Přidala jsem kakao a trošku stévie na doslazení. Nahoru jsem přidala 125g tvarohu smíchaného s ½ rozmačkaného banánu a dozdobila ½ datle a troškou sezamových semínkek.
(Jedla jsem až druhý den ráno, krásně se to proleželo, doporučuju milovníků sladké rýže- mléčné rýže J)



Zapékaná dýňová ovesná s příchutí perníku
Recept zde
Kávová ovesná s banánem a čokoládou

 45g ovesných vloček, 125ml mléka, 100ml vody a lžičku rozpustné kávy jsem si nechala přes noc odmočit. Ráno jsem uvařila kaši, osladila medem a ozdobila banánem a čokoládou.



Žádné komentáře:

Okomentovat