úterý 25. března 2014

Kuřecí plátek s cibulkovou přikrývkou a pečená cuketa

Kuřecí plátek s cibulkovou přikrývkou a  pečená cuketa

Taky tak zbožňujete cibuli a česnek jako já? :P V tom případě tohle musíte zkusit! (Ale pouze v případě, že máte pak po ruce žvýkačky :D) 
Byla to naprostá improvizace, ale kupodivu dopadla moc dobře :)

Ingredience:

1 kuřecí plátek
1/2 malé cukety
1 cibule
2 stroužky česneku
1 plátek 30% eidamu
olivový olej
sojová omáčka
rozmarýn
bazalka
pepř
sůl
citronová šťáva

Postup:

Na kapce olivového oleje jsem si osmahla na kousky na krájenou cibuli (byla taková střední, opravdu jsem s ní nešetřila). Pak jsem přidala maso a okořenila ho rozmarýnem, pepřem a troškou soli. Rozmarýnem jsem posypala i cibuli, krásně to provonělo. Pak jsem zakápla citronovou šťávou a smažila dokud nebylo maso hotové.
Mezitím jsem si do menší misky nalila asi 0,02 litru olivoého oleje, lžíci sojovky, bazalku a na plátky nakrájený čenek a promíchala. Můžete dát méně oleje a přidat vodu, tak jsem to udělala já. 
Olej jsem si vylila do pekáčku a na něj si vyskládala cukety nakrájená asi na centimetr tlustá kolečka a vždy je v této směsi z obou stran vymáchala. Dala jsem do trouby na 10-15min (podle toho jestli chcete měkčí nebo tvrdší). Pak jsem posypala sýrem (nakrájela jsem si plátek na kostičky) A dala do trouby už jen roztopit asi na 5 min.
Dobrou chuť :)


Žádné komentáře:

Okomentovat