středa 23. dubna 2014

Brokolicovo-mrkvové placičky

Jsou fakt super! :) Pokud máte doma nějakou tu brokolici nebo mrkev navíc, nebo prostě chcete odlehčenější zeleninový oběd, je to ideální volba. :) Nejlepší je, že je můžete použít jako lehkou přílohu k masu, nebo jako hlavní chod k bramborám! Když jsem si je dělala poprvé, dala jsem si k nim pohanku a tofu a taky to chutnalo skvěle. :)

Ingredience (2-3porce; 14 menších placiček):

1/2 brokolice (asi 250g)
2 větší mrkve (pokud máte radši sladší, dejte více a uberte brokolice)
40g eidamu (30%)
25-30g ovesných vloček rozmixovaných na prach (popřípadě celozrnnou mouku)
1 vejce
1 bílek
libovolné koření (já jsem použila bylinkovou sůl, provensálské koření, majoránku, sušený česnek a trošku pepře)
kapka olivového oleje

Postup:

Do mikrovlnky jsem si v rýžovači od Tuperware dala na páře udělat brokolici s nastrouhanou mrkví. Můžete to udělat klasicky na páře v hrnci.
Až byly měkké, rozmixovala jsem.
V míse jsem si smíchala vejce, bílek, sýr a rozmixovanou mrkev s brokolicí. Pak jsem přidala rozmixované ovesné vločky. Pořádně promíchala, dochutila kořením a pak už jen na kapce olivového oleje udělala v lívanečníku (jen jsem napoprvé potřela olivovým olejem, takže to bylo tak spíš pro dobrý pocit. :D)
Dobrou chuť. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat