středa 16. dubna 2014

Lívanečky s jahodovým krémem

Tak jsem teda poprvé otestovala pánvičku na lívance ze Sparu. :3 Jak už jsem psala, je naprosto úžasná. :) Za ty peníze prostě paráda. ;) Zkuste je s tímhle jahodovým krémem. Parádní snídaně. :3


Ingredience:

Lívance:
40g celozrnné pšeničné mouky (Musím tu pšeničnou mouku přece využít, než začnu číst tu knížku-ŽIVOT BEZ PŠENICE :D)
10g rozmixovaných ovesných vloček
1 vejce
asi 70ml vody (přidávejte postupně)
van. extrakt a nějaké sladidlo (dala jsem místo toho trošku tabletky s vanilkovou příchutí od Nut3tion, krásně to provonělo)

Krém:
80g jahod
50g odtučněného tvarohu
50g bílého jogurtu
1ČL medu
van. extrakt



Postup:

Lívanečky:
Pořádně jsem promíchala vejce s moukou a vločkami.Pak jsem pomalu přidávala vodu, nakonec jsem tam dala 70ml. Poté už jsem jen dosladila dle chuti a dělala lívanečky. :) (Vyšlo mi jich asi 13malých :))
Krém:
Rozmačkala jsem si co nejvíce jahody a smíchala se zbytkem ingrediencí. :) Každopádně by bylo nejlepší, dát si s tím tu práci a pořádně to vyšlehat v mixeru. Takže pokud máte čas, určitě to bude stát za to vyzkoušet. :)
Dobrou chuť. :)

Výživové hodnoty pro zvědavce :)

Všechny lívanečky: 
Energie: 294kcal (22kcal/ 1 lívaneček :))
Bílkoviny: 17,91
Sacharidy: 37,94g (z toho cukry: 2,49g)
Tuky: 7,15g

Jahodový krém:
Energie: 120kcal
Bílkoviny: 9,27g
Sacharidy: 15,68g (z toho cukry: 11g)
Tuky: 1,87

Sečteno podtrženo, 414kcal. :) Na snídani ideál (pokud jste alespoň středně aktivní).



Žádné komentáře:

Okomentovat