středa 9. dubna 2014

Perníkové lívanečky s dýní

Perníkové lívanečky s dýní

Tak tohle prostě musíte zkusit! :) Je to sice takový trošku podzimní recept, ale to Vás nemůže odradit. Chutnají naprosto dokonale. Jsou krásně slaďoučké, měkké a přitom to není vůbec žádná kalorická bomba! S celou porcí (bez dýně) se vejdete pod 300kcal. A že je to teda pořádná porce! :) (Vyšlo mi 11 minilívanečků)





Ingredience:

20g pohankové celozrnné mouky
20g vloček rozmixovaných na prach
65g bílého jogurtu (3%)
35ml mléka
60g banánu (1/2)
10g medu
100g zavařené dýně (mám zavařenou bez cukru, pouze s lístky čerstvé stévie, skořicí a hřebíčkem)
1/2 ČL PDP (bez fosfátu)
1/4 sody
špetka soli
perníkové koření
pár kapek vanilkového extraktu (2-3)

Postup:

Všechny suroviny kromě dýně a banánu jsem si dala do mixéru a pořádně rozmixovala. Pak jsem přidala rozmačkaný banán a mixovala dál. Z tohoto hustšího těsta jsem tvarovala na panvičce, kterou jsem si potřela troškou olivového oleje malé lívanečky.
Nakonec jsem polila zavařenou dýní, kterou jsem si rozmixovala na pyré a přidala mandle.
Dobrou chuť :)

Výživové hodnoty (bez dýně):

Energie: 292kcal
Bílkoviny: 10,4g
Sacharidy: 50g (z toho cukry: 16,5g)
Tuky: 4g
Vláknina: 4g
Když přidáte dýni (100g), vyskočí vám to jen o 40kcal, takže se krásně vlezete do ideálního příjmu ke snídani. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat