pátek 25. dubna 2014

Cheescake s jahodami

Věřte nevěřte, mlsat se dá i zdravě! :) Tento parádní cheescake je toho důkazem. :) Doporučuju to vydržet a nechat ho 1-2 dny proležet, stojí to za to! :) Je to báječná snídaně, svačinka, dezert.. :) Konečně nastává čas, kdy se jahody z obchodu dají jíst a nepřipomínají vodu v červeném pytlíčku, tak šup pro ně, když už víte co s nima! :P

Ingredience:

70g ovesných vloček
110g bíleho jogurtu
1 vejce
1 a 1/2 nízkotučného tvarohu
1/2 van. pudinku
voda
vanilkový extrakt
ovoce
tabletky s příchutí (nebo jiné sladidlo- med, třtinový cukr, agáve, javorový sirup..)

Postup:

Z vloček, jogurtu a vejce jsem si udělala směs, kterou jsem napatlala do formy :P (Pokud nemáte ještě moc citlivé chuťové buňky a uzpůsobené neslazení, přislaďte si.) Pak jsem si z tvarohu, trochy vody (pokud vám až tak nejde o kalorie, klidně dejte mléko), vanilkového pudingu, vanilkového extraktu a tabletky s van. příchutí udělala druhou směs a tu jsem navrstvila na tu první. Pokladla jsem ovocem a šoupla to do trouby na 180° Asi na 35-40minut ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat