pátek 25. dubna 2014

Proteinové wafle s kakaem.

A do třetice všeho dobrého opět.. chvilka napětí.. jo, JAHODY ! ♥ Vůbec na nich nejsem poslední dobou závislá. :D Ale kdo by je nezbožňoval. Jedno z nejméně kalorických druhů ovoce.. A ta chuť.. Co může být lepší. :) Nejlepší je, že se hodí k vanilce, kakau, skořici...Ke všemu. :)
No a wafle.. Ty se tentokrát moooc povedly. :) Podívala jsem se na pár receptů, ale žádný mě nijak extra nenadchl..Tak jsem začala tvořit podle sebe :) A s výsledkem jsem byla víc než spokojená :)

Ingredience:

•20g proteinu (neochucený)
•20g rozmixovaných ovesných vloček
•1 vejce
•1/2 rozmačkaného banánu
•35-45ml perlivé vody (dodá křupavost, přidávejte postupně ať z toho nemáte úplnou břečku :P V případě krize přidejte ještě vločky)
kakao dle chuti
•1/2 tabletky s příchutí čokoláda
•Do waflí se ještě většinou přidává jedlá soda, tak je na vás, jestli tam špetku přidáte. Budou pak o něco nadýchanější. Já jsem na to zapoměla, ale vůbec to nevadilo.
•Vše čím chcete ozdobit

Postup:

Do šejkru jsem hodila všechny ingredience (s tou vodou opatrně) a pořádně protřepala. Asi bude lepší to rozmixovat v mixéru, ale když ještě celý barák spal.. :D
Pak už jsem to jen nalila do waflovače (vyšlo mi to přesně na jednu wafli)
Pak už jsem jen dozdobila bílým jogurtem, jahodami, kokosem a pokapala trouškou medu. :)
Dobrou chuť! :)

Výživové hodnoty-bez přízdoby:

Energie: 314kcal
Bílkoviny: 27,3g
Sacharidy: 28,5g (z toho cukry 8,3g)
Tuky: 8,8g
Vláknina 5,6g

PS: Už chystáte vajíčko a banán? :)





Byla fotogenická :) :P

Žádné komentáře:

Okomentovat