pátek 25. dubna 2014

Proteinové palačinky (řezance)

Máte na svačinu pokaždé zeleninový salát nebo tmavou housku se šunkou a už vás ten stereotyp nebaví? Udělejte si svačinu (snídani) na kterou se budete těšit celé dopoledne těšit a kterou vám kolegové v práci budou závidět! :) Vyzkoušejte úžasné proteinové řezance, se kterými se vejdete do 200 kcal! (Pokud si hlídáte každou kalorii a 1/3 palačinky si poctivě odřežete. :D)

Ingredience:

1 vejce
25g proteinu (dala jsem neochucený+ necelou půlku tabletky s van. příchutí)
asi 60ml vody (zřeďte dle potřeby)
100g odtučněného tvarohu
50g jahod


Postup:

Vejce, protein, sladidlo a vodu dáme nejlépe do šejkru a pořádně protřepeme. (Je to takhle fakt nejúčinnější, budete to mít během chviličky úplně homogenní, bez hrudek. :)) Dáme nasucho, nebo s kapkou oliváče osmažit buď jako jednu velkou palačinku nebo více lívanečků. (Já jsem smažila jako palačinku, ale jelikož se mi trošku roztrhla, nakonec jsem ji nakrájela na malé obdelníčky :D A bylo to mnohem praktičtější ;) Pak už jsem jen nahoru dala tvaroh a jahody a bylo hotovo. (Doporučuju si tvaroh smíchat třeba s trošku mléka, kefíru nebo vody, aby byt tvaroh tekutější a nechat ho přes noc trošku nasáknout do řezanců, které jsou jinak samy o sobě díky proteinu trochu sušší)
A teď něco k výživovým hodnotám (které jsou mimochodem úžasné, naprosto ideální k dopolední svačince :))
Energie: 203kcal
Bílkoviny: 30g
Sacharidy: 8,5g
Tuky: 5,5g
To vše po odřezání 1/3 palačinky, ale když si ji dáte celou, bude vás to stát jen o 60 kcal více a mnoho bílkovin k tomu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat