úterý 1. dubna 2014

Sójové maso na kari

Sójové maso na kari


Uvědomila jsem si, že jsem strašně dlouho neměla sójové maso. A vzhledem k tomu, že mi došly zásoby tuňáka a nechtělo se mi rozmražovat kuřecí, byla to jasná volba. Pak už jsem improvizovala. Měla jsem chuť na kari, v ledničce už mi (kdoví jak dlouho) strašil rajčatový protlak. No a už to jelo.. Sama jsem nechápalaco za odlišné věci splácávám dohromady. :D Ale výsledek byl k mému velkému údivu moc dobrý. :)


Ingredience:


35g sójových nudliček (kostek)
120g lahůdkové mražené zeleninové směsi
1/4 větší papriky
1 menší cibule
2 stroužky česneku
rajčatový protlak
kari
chilli
olivový olej


Postup:

Nejdříve jsem si dala vařit sóju podle obalu. Mezitím jsem si osmahla cibuli na trošce olivového oleje, přidala pořádně vymačkanou sóju a chvilku restovala. Po chvilce jsem přidala česnek nakrájený na tenké plátky, zeleninovou směs, papriku, kari a chilli (s ním to nepřežeňte! naopak s kari jsem nešetřila) a podlila jsem vodou.
Takto jsem chvilku dusila (10-15minut) dokud se voda nevypařila. Pak jsem zalela rajčatovým protlakem a ještě nechala chvilku probublat.
Protože to byla večeře, nechtěla jsem si dávat plnohodnotnou přílohu, tak jsem na konci přidala necelé 2 lžíce vařené rýže jen tak, pro dobrý pocit. :D (A jako druhý chod jsem si dala velkou misku čínského zelí :P Hodně jídla za málo kalorií, no neberte to. Třikrát hurá zelené a hlavně listové zelenině. :))
Jinak samozřejmě podávejte s rýží.


Na talíři jsem ozdobila alaburkami (praženými sójovými boby)


Žádné komentáře:

Okomentovat